من اجمل ما قيل عن الحب


اجمل ما قيل في الحب ,:
احببته حتى انتحرت حروف عشقى على اعتاب البوح ..

يحب , الرجل عن طريق عينيه ، اما المرأة عن طريق اذنيها..

الحب أعمى

الحب يوجب شوقاً ، والشوق يوجب أنساً ، فمن فقد الشوق والأنس فليعلم انه غير محب

علامةالحب : أن تقبل على حبيبك عند اقباله عليك

الحب الطاهر الشريف يبقى ما بقي الحب ، والحب ذو الغرض ينقضي بانقضائه

إن المرأة لا تهزأ من الحب ، ولا تسخر من الوفاء الا بعد أن , يخيب الرجل آمالها

المرأة التي تفقد حبيبها : امرأة احبت ، والمرأة التي تحتفظ بحبيبها امرأة اتقنت فن الحب

عندما تنام كل العيون ، تظل عيون الحب وحدها ساهرة

أبلغ , حديث : الصمت في الحب

الشباب يدوم ساعة ، والجمال عمره كعمر الزهور ، أما الحب فذلك هو الجوهرة التي تومض الى الأبد

كانلي مولد ثاني حين انعقد الحب بين روحي وجسدي فتزاوجا

الحب لا يعرف كلمة ” لا “

كثيراً ما تنتهي الصداقة بالحب ، ولكن لا يمكن للحب أن ينتهي بصداقة

وجد الحب لسعادة القليلين ، ولشقاء الكثيرين

ربما كان من الخير أن تحب بعقل وروية ، ولكن من الممتع حقاًأن تحب بجنون

الحب شعلة نار تدخل النفوس فتشعلها ، ويظهر لمعانها من , خلال العيون

ليس للدهر سلطان على الحب

عتاب المحبين كمطر الصيف ، يمضي سريعاً ، ويترك الدنيا أكثر نضارةً وجمالاً

الحب الذي ينتهي ليس حباً حقيقياً

151 responses to this post.

  1. Posted by sami raheem on 2009/07/18 at 11:50 م

    الحب مثل المــاء عنه لاغنى والحب كالوطن اليه المرجع
    والناس كالارض تراب اخرس والحب يحيها اذا هـو ينبع

  2. Posted by fati on 2009/07/19 at 1:33 ص

    هلا اعرف فانا اتحدى كل واحد يقول لي ان الحب موجود هل القت و دا السكايب بتاعي ويتصل فبا الي حيتحداني اةكي fati199089

  3. Posted by محمد on 2009/08/18 at 7:48 ص

    أحب من تحب

  4. الحب اجمل شيء في الدنبا بس ما في حدا ملاقي الحب الحقيقي

  5. Posted by jameel on 2010/02/04 at 6:52 م

    الحب اجمل شيء
    في الكون

  6. Posted by Star on 2010/06/08 at 5:09 م

    الحب جميل وموجود

  7. Posted by شهرازاد on 2010/06/08 at 9:50 م

    الحب كلمه مقدسه لايمكن حد يقول عليه مش موجود وانشاء الله كلنا هنلاقيه بس اذاى نحافظ عليه عشان منرجعش نندم

  8. Posted by nany on 2010/06/19 at 4:42 م

    الحب اجمل شئ فى الدنيا بيعطى للدنيا طعم ولون بيخلي حياتك اجمل حاجة بعد ماكانت اوحش حاجة واللى يقول غير كدة يبقى عمرة ماجرب حلاوة الحب

  9. بيتعب اوى ويجرح

  10. alhoub kalima sahla bin9oulha lakin sa3b lama bin3ichha

  11. siiiiiiiiiiiiiiiii b1

  12. Posted by ضد الحب on 2010/07/14 at 5:53 ص

    أناا لا أأمن بالحب لانه كلام فاضي وعدم المؤاخدة حمار اللي بحب

  13. Posted by م / وليد on 2010/07/20 at 2:44 م

    اذا سألت عن الحب فلا تسأل الا من احب….فالحب كالطريق لا يعرفه الا من مر به
    فالحب هو الحياه والحياه هى الحب…فشخص بلا حب كبيت بلا نوافذ

  14. الحب اه من الحب اسمع ياعمإني خيرتكِ فاختاري
    مابين الموتَ بإنفلونزا الطيورِ..
    أو بجنونِ الأبقار ِ
    اختاري اللحمةَ ّ أو لا لحمة َ
    أو سلطة َ اللبن ِ بالخيار ِ..
    لا يوجد عندهم أسماك
    لطفَ الله بأقداري..
    *********
    تعرفين قصة راتبي كاملة”..
    لا تتسرعي في أي قرار ِ..
    أمعني، إجمعي، إطرحي
    قبل أن يدقّونا بمسمار ِ..
    لا يمكن أن أبقى أبدا”
    مرعوبا” حتى تختاري..
    اطلبي طبقا” لا إثنين..
    فالتخمة تقصّر الأعمارِ
    *********
    فجعانة أنتِ… أعرفكِ
    وفاحشة هذه الأسعار ِ
    غوصي بقائمة المقبلات..أو ابتعدي ولا تقربي قسم الكافيار ِ
    الطلب مواجهة كبرى..
    إبحار ضد الإدّخار ِ
    نرفزة..ارتباك..وتعصيب
    يخرب كل المشوار ِ..
    يقتلني جوعك يا إمرأة”
    لا يشبعها كيس الفيشارِ..
    إني لا أؤمن بمطاعم
    فواتيرها مثل المنشارِ
    آه.. لو تعشيّنا عند أهلكِ..
    ولم نخرج من الدار ِ
    *********
    إني خيرتك فاختاري
    مابين الموت بإنفلونزا الطيور..
    أو بجنون الأبقار

  15. Posted by shahd on 2010/08/05 at 11:49 م

    ماذا تفعل عندما يكون الشخص الولحيد القادر على مسح دموعك هو من جعلك تبكى

  16. Posted by ايمن on 2010/08/13 at 11:04 م

    عاوز احب

  17. Posted by ايمن on 2010/08/13 at 11:05 م

    انا ايمن من حذائق القبة

  18. Posted by ايمن on 2010/08/13 at 11:06 م

    عنذى 18 سنة

  19. Posted by ايمن on 2010/08/13 at 11:08 م

    انتوا فين

  20. Posted by ايمن on 2010/08/13 at 11:08 م

    ممكن نتعرف

  21. Posted by سفير الغرام on 2010/08/17 at 6:00 م

    الحب سلطان الغرام

  22. Posted by الحائرة on 2010/08/22 at 7:18 م

    الحب هو تلك الخطوات التى تخرج من الحركات والهمسات ومن الاعين التى اذهب للقلب وتبني وتنمى مشاعرخ والاحسيس فيه هكذا هو الحب وما اروع الحب

  23. الحب ليش الا كلمات والقلب ليس الا همسات والحزن شيء اجمل من كل الاوقات

  24. عرفت طعم الحب مرة وطعم الغدر في نفس المرة

  25. الحب جارح يوم و يوم …………… انا اسمي رانا من القاهره ممكن اتعرف عليك يا ايمن

  26. انا زمان كان حبي كله لأصحابي بس لاكن هما اول ناس سبوني ونفسي الاقي صاحبه متسبنيش يا ريت لو في وحده ممكن اتعرف عليها تكلمني علي الرقم ده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  27. Posted by نونا on 2010/09/15 at 11:46 م

    الحب هوه كل شئ فى الدنيا

  28. الحب هو كل شئ فى الدنيا

  29. Posted by نونا on 2010/09/15 at 11:49 م

    فى ناس تقول لا حياه بدون حب

  30. هذا صحيح ولا لا بدى اعرف

  31. Posted by حماده on 2010/09/21 at 6:53 م

    الحب اجمل شى فى الحياة بس اللى يلاقيه بجد

  32. Posted by سلفا on 2010/09/24 at 9:25 م

    الحب ليس مايعزبنا ………………………. وانما من نحبهم هم الزين يعزبنا

  33. بلا حب بلا وجع قلب وش جانا من ورا هالحب غير الالم غير العذاب وش جانا او بالمشرمحي بلا حب بلا هوا اي حلو عنا كل ما واحد يحكي مع حدا بسالوه نفس السؤال (بتحبببببببببببببب) والله عته هوه في بهاالايام هاي حب عنجد

  34. Posted by طارق on 2010/10/08 at 5:11 م

    الحب مستحيل تلاقيه فى الزمن دة كله دلوقتى بيقول يالا نفسى ممكن اتعرف عليكى يا رنا انا طارق من القاهرة ودة اميلى لو تحبى

  35. الحب هو الروح هيك اتفقت انا وحبيبي نسميه بس عمرو ما كمل هاد الحب لانو في الاخير اكيد راح يكون فراق …… انا حبيت بكل صدق وبجنون وهو حبني بصدق وبجنون بس الظروف ماكانت ملائمه خاصة الو اهلو مامافقوا علي بالله ياخوان ردوا وجاوبوني احنا كلنا عرب ليش المفارقه انا من الجزائر وهو من سوريا ……… اهلو بيشوفو انو احنا مو متل بعض وهو مايقدر يعارض اهلو شو الحل

  36. يا سلام على الحب واللى بيحب بس انا عمرى ما جربت الحب الحقيقى نفسى الاقية بجد نفسى ادعولى

  37. في الحب خطابات نبعث بها وأخرى نمزقها وأجمل الخطابات هي التي لا نكتبها

  38. ليس المشكله فى الحب المشكله فى من نحب

  39. شباب…. لسه فى حب وفى الانسان اللى بتحب بس تلقاء وين …اشبه ببحث طفله فى وسط زحمه

  40. Posted by ghada on 2010/10/19 at 11:47 ص

    الحب مش موجود وخصوصا في هالزمن هاد
    قال حب ……بلا حب بلا وجع قلب
    والله ما جاينا منو الا العذاب والهم
    وبعدين احنا في زمن ما في حدا بعرف شو يعني حب حقيقي

  41. ما في حب في الزمن دع في خيانه ومصلحه وطمع بس بس انا جربت الحب وانجر حت كتييييييييير والله يسا مح الي جرحني

  42. انا توتو من جده عمري 17 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عندما تشعري با الخيانه ماذا تفعلي لا تريدي ان تعيشي في هذي الحياه لا نك فا رقتي اعز واغلى الناس لكي

  43. بلا حب بلا وجع قلب وش جانا من وره ذا الحب غير الالم صـــــــــــح لسانك يا راشد ولا رابح والله نا سيه

  44. الحب نجلس فيه ونبنيه في قلوب حبيب وحبيبه وفي الا خر يضيع في يووووووووووووووووم ونجلس نبكي دم انا توتو من مصر والسعوديه ماما مصريه وبابا سعودي بس عا يشين في جده وبنروح كل اجازه مصر

  45. Posted by ياقلب لاتحزن on 2010/10/24 at 9:06 م

    مايحب الا اللي يفهم معناه

  46. انا ما في احد رد عليا الله يخليكم ردوا عليا الب موجود ولالا انا مستنيه الرد

  47. Posted by LIFE on 2010/10/25 at 4:56 م

    اكيد موجود يا توتو مرحبا بيكي في موقعنا اكثر من عنوان

  48. طيب موا صح هوه موجود ليش انا الي يقا بلوني بس طمعا نين فيا انا والله ما ادري ليش طمعا نين فيا بس انا ادعي ربنا اني يجبلي واحد صا لح يحبني بس فقد لا غير ادعيلي وانا بشكرك جدا عشان رديتي عليا

  49. انا بشكرك جدا بس من جد منى عا رفه انتي بنت ولا ولد المهم عا دي كلوا زي بعضوا انا بس بشكرك من كل قلبي عشان رديتي يا يا يا يا؟؟؟؟
    LIFE

  50. Posted by LIFE on 2010/10/25 at 9:41 م

    انا عايزه اعرف منك التفاصيل علشان اعرف احكي معاكي
    يعني انتي لسه صغيره علي التجارب السيئه دي يعني الحب موجود و الخداع موجود بس انتي لسه صغيره ع التجارب دي احكي معانا

  51. انا عمري 17 سنه 3 سنوي انا ممكن اديكي اميلي

  52. Posted by LIFE on 2010/10/26 at 8:42 م

    ok
    توتو تحياتي

  53. ما فهمتك

  54. بنات جدكم ؟؟؟؟ وتعرفون ؟؟؟؟ ولاء احبكم والله احبكم هههههههههههه سوال محرج صح تكفون جاوبو

  55. ايش مافهمتي

  56. بدور واحنا كمان نـــــــــــــــــــــــــــــــحــــــــــــــــــــــــبك كل البنا ت تحبك من اختك توتو

  57. هااااااااااااااي كيفكم اجبكم ما تكلموا اكلموا

  58. يا رب كل واحد ساب حبيبوا يرجعلوا قولوا امين امين حبك سهم في قلبي لو نزعته تسمع الف صوت بيقلك بحبك مووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت

  59. Posted by chourouk on 2010/11/06 at 2:22 م

    انا شروق عمري 17 سنة وانا عمري ما حبيت و ما انجرحت لهيك ما بدي احب اذا كان فيه تعاسة لي و من قال يوما اني قمره ادا كان يخبك صح كان خالف اهلو و تزوجك لانو هو الي راح يغش معاك مو اهلو اوكي

  60. اهلا بكي يا شروق في اكثر من عنوان بس انا بحزرك دحين ما في حب عشان انا جربت الحب ده الحب جروح وطمع وخلاص وانا قدك ونفهم بعض 17 سنه واهلا بكي مررررره تا نيه من اختك توتو

  61. Posted by هدول on 2010/11/15 at 1:05 ص

    محد يقدر يوصف الحب بس هو اجمل مافي الحياة ادعو لي ان حبيبي يرجعلي

  62. ههههههه الحب الحقيقي وليسا التقليدي

  63. امحق حب والله هالايام ماكو غير الخيآنه

  64. بلا حب بلا وجع قلب

  65. ياجماااعه والله حرااام عليكم تقولوا الحب ماله وجود انا كنت اقول مثلكم كذا لكن والله عرفت ان الحب هو معنى الوجود بذاااته
    انا للحين عايشه قصه الحب هذي اجمل واروع حب
    حبي انا وهو فعلا انا مانكر انه عذاب والم بس وربي فيه ان كان هالحب صادق برئ من غير مقاصد شيطانيه بنلاقيه اجمل شئ بالوجود وبتحاولو لنكم تدفعوا اي شئ عشان ماتخسوا هالحب

    والله والله لو تعرفوا كيف قصه حبي كيف بدات وكيف صارت وربي لتبكوا اكثر من اني عشتها عشت قصه حب والم في نفس الوقت ماتتوقعوها حتى ف القصص الخياليه

    الحين مرت سنه من وقت مابدا حبي له

    اعرف انه نفسكم تعرفوها بس مارح تكفي بسردها
    اتمنا ان الله يجمعني فيه
    باصدق قلب عرفته ف هالدنيا

    وادعي ربنا ان الي ماعرف الحب بيعرفه فيه

    الحب طفل صغير لا يعرف إلا كلمتين ( عاوز كمان )

  66. Posted by ساحر العيون on 2010/12/23 at 7:54 م

    اجمل ما في الكون الحب ولي ما بحب ما يعيش احسنلو مع تحيات ابن الخليل

  67. ممكن انتاماانجرحت لكن لماتنجرح تحس بينا

  68. Posted by لولو on 2011/01/10 at 9:15 م

    الحب بايظ في هالايام

  69. مافهمت ولا شيء سبحان الله كلامك غريب

  70. Posted by دودو on 2011/01/22 at 11:55 ص

    انا احب شاب وهو ايضا يحبني لكن اهلي عرفو اني بحب شب واخذو مني التلفون وبراقبو بي انا بالجامعة خايفة يبطلوني من الجامعة او يراقبو بي انا بحبه مو قادرة اتركه شو بدي اعمل بلييز احكولي يستنى ارائكم

  71. Posted by رورو on 2011/01/24 at 2:02 م

    في الحب ننسى كرامتنا .. وفي الغيرة ننسى الحب
    الحب يا جماعة أجمل شيء في الوجود
    وطالما في ناس خانتكم وخانت حبكم فمعناها ما حبتكم من الاساس
    واللي ما بيحبك خسارة تنزل دمعة عليه
    وحرام انك تسميه حبيب
    وازا حبك بجد فمستحيل يتركك تتعذب ما رح تهون عليه
    ادعولي ربي يخليلي حبيبي ويجمعني فيه على خير
    ياما تعذبنا وياما انجرحنا لكن حبنا تغلب على كل شيء وكان وما زال اقوى من كل شيء

  72. Posted by LIFE on 2011/01/24 at 2:14 م

    كلامك جميل يا رورو
    ادعو الله العلي العظيم ان يجمعك به زوج و زوجه صالحين انشاءالله و يديم حبكما للابد

  73. Posted by LIFE on 2011/01/24 at 2:17 م

    ما سبب رفض اهلك لهذه العلاقه؟ هل هو شخص غير مناسب لكي؟؟؟

  74. لكل قلب أذا ماأحب أسرار وكل حــــــــــب لغيرالله ينهااااااااااااااار أذا ضاقت بك الدنيا فأسجد لربك واخبره ما في قلبك فأن للمحبين أسراااااااااااار

  75. أذا انجرحتي مره خلاص تضيق بكي الدنياوالله احسلكم ماتحبوا صحيح اني حبيت بس ماقبلت شخص كلهم طمعانين فيابس يله باالجزمه بقلكم شيء بس ردوا عليه ؟أذا حبيبك خانك وتشوفيه بعينك يخونك وكان يمثل الحب عليكي وفي اخر لحظه ما تشوفيه بعد خيانتوا لكي
    وتحاولي تنتحري من اجل حبك الي ما يستاهلوا هذا الشخص وترفدي العرسان بسبب هذا الشخص الي ماله قيمه وبعت هذا كله يبغا يرجعلك بترجعيلوا ولالا هذا هوا السؤال الي محيرني

  76. الحب في الارض بعض من تخيلنا لو لم نجده عليه لاخترعناه
    انا ماكنت صدق انو في حب بس لمن شفت فائق شفت الحب
    وعرفت انو موجود بس نحن لازم نكون صادقين

  77. والله صج الحب كلمه اكبر من حجمهاا ولا تقال الا للي يستحقهاا

  78. Posted by أحمد on 2011/03/18 at 3:38 ص

    قال قوم ان المحبة إتم
    ويح بعض النفوس ما أغباها
    إن تفس لم تذق الحب
    هي نفس لم تدري ما معناها
    أنا بالحب قد عرفت نفسي
    وبالحب قد عرفت الله

  79. Posted by دينا on 2011/03/29 at 3:35 م

    علمته الحب فاهداه لغيري !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  80. Posted by P.C … I LOVE YOU on 2011/03/30 at 1:19 م

    الحب أجمل شىء فى الوجود …طعمه الفريد لا يفارق قلبك
    دائما تشتاق له مهما طالالبعد
    كل لحظة
    كل ثانية
    كل فكرة
    كل التفاته
    فى صحوك
    فى منامك
    تفكر فى محبوبتك الحببة الرقيقة
    ذات العيون الساحرة
    والشعر الفتان
    والضحكة التى أخذت بقلبك
    وشفتاها الغضة التى علمتك معنى جديد لقبلات الحبيب

  81. Posted by انس مقدادي on 2011/04/08 at 9:25 ص

    يا ريت قبل الواحد ما يحب يعرف لمين يعطي الحب الي بستاهله

  82. لا تترك من تحب لاجل من اعجبك لاجل من تحب لان من اعجبك سيتركك من اجل من يحب

  83. كان فى واحد ضد الحب كان بيقول الحب كلام فاضى وعدم الؤاخده حمار اللى بيحب بسراحه محدش حمار اللى هو ولى مابيحبش عمره نا يدوق طعم الحب

  84. اعظم كلام فى الحب كلمه بحبك

  85. Posted by سهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر اليالي on 2011/06/15 at 12:57 م

    العمر يوم سوف نقضيه معا
    لا تتركيه يضيع في الأحزان
    ما العمر يا دنياي إلا ساعة
    وقد يكون العمر بضع ثواني
    أترى يفيد الزهر بعد رحيله
    حزن الربيع ولوعة الأغصان
    فالعمر كالأزهار يوم عابرهيا لنسكر من رحيقك

  86. Posted by شادى on 2011/07/16 at 6:50 م

    الحب انا براى لا يمكن ان توصفه بكلمات لان الوصف يعجز عنه وصفه ولكن فعلا الحب جنه لمن احب

  87. Posted by toota on 2011/08/01 at 6:47 م

    ممكن اتعرف عليييييكم ردو علياا بلييييز

  88. Posted by عاشق عيونها on 2011/09/08 at 12:24 م

    الحب كلمه لا يفهما الى من يخوضها ولا يمكن التعبير عنها لان كل شخص له تعبير لما عاشه في الحب وانه شيء لايمكن وصفه حتى عذابه جميل

  89. Posted by عاشق عيونها on 2011/09/08 at 12:25 م

    كنت انوي ان احفر اسمك على قلبي
    ولكنني خشيت ان تزعجك دقات قلبي.

    أن يأست يوما من حبك وفكرت في الانتحار
    فلن اشنق نفسي او اطلق على نفسي النار ولن القي نفسي من ناطحة

    سحاب لاني اعرف وباختصار ان عينيك اسرع وسيله للانتحار.

  90. الفتاة اللتي تركت حبيبها نقول انها احبت والفتاة اللتي احتفظت بحبيبها اتقنت فن الحب

  91. الحب تجربة حية لا يعانيها الا من يعيشه

    المرأة تحيا لتسعد بالحب .. والرجل يحب ليسعد

  92. Posted by مصطفى on 2011/09/13 at 8:35 م

    أحبكِ
    كلمة كثير من يلعب بها
    ولكننا يعيشها من يعيش بحروفها

  93. Posted by hghghg on 2011/09/13 at 8:44 م

    >>

  94. Posted by قاسم on 2011/09/14 at 1:52 م

    لو كنت في كل مرة أفكر فيك لمست نجما من نجوم السماء, لأصبحتالسماء مهرجانا من النور ولملكت نجوم السماء كلها
    يكفيني في سمائي وحياتي أنت………
    أنا اسمي قاسم من سوريا عمري 24
    ايميلي:
    sm_sm_happy87@hotmail.com
    marklb87@yahoo.com

  95. الحب اجمل ش
    يا لكن قليل لي يعرف قيمة هذا الكلمة

  96. الحب جميل لا أكثر

  97. أحبكِ
    كلمة كثير من يلعب بها
    ولكننا يعيشها من يعيش بحروفها

  98. الحب الذي ينتهي ليس حباً حقيقياً

  99. أحبك يا سلمى

  100. الحب احساس مفيش كلام’ الحب هو التضحي من اجل الأخرين!!

  101. Posted by ahmed hero on 2011/12/17 at 9:11 م

    ما اجمل حب رسوال الله صلى

  102. Posted by MZI.JESSE on 2011/12/20 at 2:10 ص

    العذاب هو الحب

  103. الحب اسمأ شى فى الوجود واجمل شى فى الدنيا حلو بفرحة حلو بجرحة كل حاجة فية ليها معنة وكل معنة احسن من التانى ومافيش حاجة اسمها ما فيش حب لا موجود بس للى يعرفة صح وللى يفهمة ممكن يكون حولينا بس احنا اللى مش حاسين بية .. اجمل ما فى الحياة حبيب متقدرش تنساة تموت لما تفارقة ..وتتنفس لما تلقاة. اجل ما فى الحياة أنسان يقرأك دون حروف .. يفهمك دون كلام.. يحبك دون مقابل

  104. الحب كلمة حلوة كتير ناس عيشاها وناس تانية مش عارفة تعيشة..انا عندي مشكلة ومحتاجة لمساعدة انا عندي 15 سنة
    ممكن حد يرد عليا

  105. هاااااااااااااااااااااي اهلا بيكم

  106. انا عارفة ان الحب في السن دة غلط ومش حقيقي بس انا بجد عايزة حد يساعدني

  107. Posted by hayatylife on 2011/12/27 at 6:54 م

    اهلا و سهلا بيكي

  108. Posted by hayatylife on 2011/12/27 at 6:54 م

    يا تري ايه المشكله و احنا نساعدك

  109. Posted by hayatylife on 2011/12/27 at 6:55 م

    اتفضللي انا هنا

  110. Posted by nagy on 2011/12/27 at 7:46 م

    اهلا بيكى يا ملااااااااااااااااااااااااااااااك
    بصى يا ملااااااااك الحب مش غلط و لا حاجه فى السن ده
    على فكره انا برضوا عندى 15 سنه
    و بحب بنت جدا بس هى خايفه
    انا معرفش هى بتحبنى و ال لاء بس هى كل يومين تقولى نبعد و بعدين بنرجع تانى
    بس انا فعلا بحبها و بخاف عليها اوى
    متهيلى هى مشكلتها نفس مشكلتك
    بس المره دى شكلها صعبه اوى و انا خايف لاحسن تيسبنى
    الحمد لله على كل شئ
    بس اصعب احساس انك متعرفش اللى قدامك بيحبك و ال لاء
    اتمنى لو تكون بتحبنى ربع الحب اللى بحبه ليها
    انا مستعد اعمل علشانها حاجات كتير اوى
    بس هى اللى مش راضيه تدينى الفرصه
    بس هى فعلا لو رجعت تانى انا فعلا هاخليها مبسوطه جدا جدا جدا

  111. Posted by nagy on 2011/12/27 at 8:55 م

    انا ممكن اساعدك يا ملاك

  112. Posted by nagy on 2011/12/27 at 9:07 م

    و الله يا ملاك دى مش مشكلتك لوحدك دى مشكله البنات المحترمه كلهم
    انتى خايفه بس انتى بتحبيه
    و الله انا برضوا مشكلتى نفس مشكلتك انا بحب بنت محترمه جدا و انا فعلا
    بس عندها مشكله هى كل يومين تقول نسيب بعض و بعدين بنرجع تانى
    و المشكله اننا بنرجع تانى يعنى كده هى بتحبنى
    انا بحبها اوى
    انا شخصيتى قويه جدا لما كلمتها و عيط فى التليفون علشان متسبنيش حسيت انى ضعيف بس بعد كده كان عادى
    لانى انقذت جسمى من انوا يضيع علشان هى جزء من جسمى انا فعلا بحبها اوى اوى اوى
    دلوقتى فى مشكله هى ممكن تيسبنى و انا مش عايز اضغط عليها بس انا بتمنى اننا نرجع تانى و انا فعلا بحبها اوى اوى اوى
    و اتمنى هى تكون بتحبنى ربع الحب اللى انا بحبوا ليها انا مشكلتى انى بغير عليها و بخاف عليها و هى مش مقدره هى بس خايفه و انا معاها بس انا فعلا مش هاسبب ليها اى مشكله خالص و هى عارفه ده كويس و انا بقولها فى الموقع كله
    (انــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــف ) لو كنت عملت حاجه زعلتك منى بس اجوكى متسبنيش لوحدى لانى فعلا انا من غيرك و لا اى حاجه و فعلا بقولك فى الموقع كله
    ( انــــــــــــــــــا بـــــــــحــــــــبـــــــــــــك اووووووووووووووووووى ) من شده حبى ليها
    سكَّـنتها فوق البشر
    فوق القمر
    فوقي
    سكّنتها عروقى
    انا مش لاقى شعر يوصف كميه حبى ليكى يالا شخبطى فى قصايدى
    و انا بقولك انا مستنى اللحظه دى اللى ترجعيلى فيها باذن الله
    و بقولك مش فاضل كتير دى
    فاضل كمان ساعة والشمس حتغرِّب
    نركب سوا مركب
    الدفة ف إديا وانتي اللي بتسوقي
    و فعلا بحبك اوى

  113. Posted by nagy on 2011/12/29 at 8:16 ص

    ايه يا جماعه محش بيرد عليا ليه انا عايز حد يساعدنى

  114. هااااااااي ان ممكن احكي مشكلتي

  115. Posted by nagy on 2011/12/30 at 3:48 م

    انا مخنوق اوى البنت اللى بحبها انا اللى بضغط عليها عشان تكلمنى و اصعب انك تكون بتكلم بنت و مش عارف هى بتحبك و ال لاء انا عن نفسى انا بحبها اوى هى بتقول انها زعلانه عشان بتصل على تليفون البيت انا قولتلها مش هاتصل تانى غير لما تقوليلى و هى قالتلى مش هاقول انا بحبها بس هى كده بتضغط عليا اوى و انا مقدرش اسيبها لانى متعلق بيها اوى و لانها جزء من جسمى و انا موافق انى متصلش تانى بس انا لازم اسمع صوتها عشان بحبها مش معقول اكلمها من على النت بس لازم برضوا اسسمع صوتها كل شويه تقولى نبعد … نبعد ….نبعد ….نبعد …..نبعد ممكن تكون كلمه سهله بالنسبه ليها انا بالنسبه ليا صعبه اوى انا تعبت عقبال ما كلمتها انا بحبها اوى و هى اكتر واحده عارفه انا تعبت ازاى و مش عارف بقى اعملها ايه تانى عملتلها كل حاجه هى عيزاها و هى برضوا مصممه انها تموتنى

  116. Posted by nagy on 2011/12/30 at 3:49 م

    انا عايزه حد يساعدنى انا حاسس انى انا فى دوامه مش فاهم اى حاجه فى اى حاجه بعد الذن الجميع اللى يقرا اللى انا كتبه يقولى انا المفروض اعمل ايه

  117. Posted by nagy on 2012/01/02 at 11:16 ص

    انا بحبك اوى

  118. انا بحبك اوى

  119. انا بحبك اوى اوى اوى و ربنا يخليكى ليا

  120. Posted by مالك on 2012/01/09 at 4:59 م

    انا مالك …… الدلع ملوكه …عندى 19 سنه كليه هندسه …… من المحله… انا كنت بحب بنت كتير جدا كنت بعشقها …. عرفتها بصحبي الي اغلي صاحب عندى ويرتني معرفتهم ببعض …….. اصعب حاجه في الانسان انو يتخان من واحد صحبه ومش اي واحد كنت بحبه جدا ……… بس خني انا اسف بقول كل انسان قبل مي حب يعرف مين الي بيخترها انو يكمل معاهه طول عمره ……….. صعب انك تكتشف الخيانه…………..باى ………..

  121. Posted by مالك on 2012/01/09 at 5:01 م

    بحب الناس الي هنا كتير جدا.

  122. انا شايفة ان الاخ ناجي متسرع في حبة بس لو انت بتحبها بجد وهي بتحبك يبقي ربنا يوفقكم وانشاء الله تكملو مع بعض

  123. Posted by مى on 2012/01/10 at 1:07 م

    الحــب هو العطــاء دون مقـابل
    الحــب هو الحياة والتضحيـة والأمـل.
    الحــب هو كـل شـيء جميـل في أنفسـنا.
    الحــب هو الشعـور النظيــف للآخـريـــن.
    الحـب هو الحنان والوفاء فأحبوا أنفسكم أولا.
    الحب إنه الإحساس الصادق الذي يجعل الإنسان أكثر رقيا.

    ////وترفعا إنه النبل والفضيلة حينما يتجسدان في علاقة حب لا غاية منها
    ولا تسعى لإشباع رغبات أو غيرها سرعان ما يضيع معها كل شيء.
    (الحب هو المسؤولية تجاه إنسان آخر نشعر أنه يمتلك أقدس الأشياء

    فينا وهي مشاعرنا أنه التوحد مع إنسان نرى فيه دون خلق الله جميعا..

    الحلم والأمن والمأوى أنه الترفع في السلوك والأخلاق وليس مجرد رغبة.
    او ليس مجرد كلام بل قلب الي بينطق بل الكلام .ليس مجرد كلام بل حب بجد..
    محمومة لايبقى منها شيء غير الرماد.
    فالحـب ليس لحظة يقضيهـا أي حبيبيـن معـا.
    وليس مجرد لقـاء عابر في آخر المطـاردات
    يشتعـل يـومـا وينطفـئ العمـر كلـه………..
    ###الحــب كيـان شـامـخ وعظيـم لا يستحـق أبــدا
    أن تندم عليه حتى ولو ترك فينا الآف الجراح####
    أنه زائر عزيز وغال علينا والحب الحقيقي غير قابل للتداول أنه(عملة نادرة ..وقد أصبح أكثر ندرة أمام ملايين العملات .. وحشاني كتير جدا يا اغلي بنت في حياتي……

  124. انا نسمة عندي 20 سنة سنة تانية عمري ماحبيت

  125. انا ممكن اساعد ملاك في مشكلتها لو هي عايزاني اشاركها ممكن

  126. انا بحبكووووووووووووووووووووووووووووووو

  127. ازاى متسرع يا عصفوره

  128. انا مش فاهم فى ايه ايه اللى بيحصل ده
    كل سبت تحصل مشكله
    انا نفسى يبقى الاسبوع 6 ايام ماعدا السبت
    انا نفسى تملنى زى ما انا بعلمها انا مش عارف ايه اللى حصل عشان تعملى كده
    حرام عليكى انا بحبك اوى اوى اوى اوى
    كفايه ان انتى البنت الوحيده للى قولتلها انا اسف
    انتى البنت اللى دمعت عشان خاطرها
    انتى البنت اللى انا اتمنيت انها تكون شريكه حياتى
    عمرى ما عملت ححاجه تزعلك و عمرى ما هاعمل حاجه تزعلك خالص
    عشان انتى حاجه تانيه حاجه من جزيره مجهوله تسمى بجزيره الملائكه
    انتى مش اى حد و لا عمرك هتكونى اى حد
    و لو انا عملتك حاجه يبقى ( انــــــــــــــــا اســــــــــــــــــــف )

  129. وحشتينى اوى يا ……….

  130. ازاى متسرع يا عصفور

  131. طب ساعدوا الملاك و ساعدونى مع الملااااااااااااااااااااااااااااك مع انى حاسس انوا هو بس هو بيقول لاء بس يالا مش مهم انا واثق فيه المهم ساعدونى

  132. Posted by faridzeridi on 2012/01/22 at 12:14 م

    إنــســان يحـــب ولا يخـــــون

  133. الحمد لله الامتحانات خلصت على خير و هافضل افكر فى حبيبى 24 ساعه

  134. وحشتينى

  135. الحب صعب جدا على الانسان

  136. انا تعبان و مخنوق اوى اوى و حاسس انى عايز اموت عالطول ياريت حد يساعدنى لانى بجد تعبان اوى

  137. يعنى بعد اذنكوا لو مش هيضايق حد
    انا نفسى اى حد يساعدنى

  138. عايز اعرف ليه لما الواحد بيحب حد بصدق و يهتم بيه اوى و يخلص معاه لازم الانسان اللى بيحبه يجرحه
    ليه لازم يكون فى الحياه جرح
    ليه ده كله و محدش يقول عشان الحياه وحشه
    ولو الحياه وحشه يبقى ملعون دى ابوها حياه بنت كلب
    بس انا متهيلى ان الواحد لما بيتعود على الغدر و ع الكره
    بيغدر بالناس كله حتى اكتر واحد حبه

  139. حد يرد عليا

  140. انا تعبان و مخنوق اوى اوى و حاسس انى عايز اموت عالطول ياريت حد يساعدنى لانى بجد تعبان اوى

  141. يعنى بعد اذنكوا لو مش هيضايق حد
    انا نفسى اى حد يساعدنى

  142. عايز اعرف ليه لما الواحد بيحب حد بصدق و يهتم بيه اوى و يخلص معاه لازم الانسان اللى بيحبه يجرحه
    ليه لازم يكون فى الحياه جرح
    ليه ده كله و محدش يقول عشان الحياه وحشه
    ولو الحياه وحشه يبقى ملعون دى ابوها حياه بنت كلب
    بس انا متهيلى ان الواحد لما بيتعود على الغدر و ع الكره
    بيغدر بالناس كله حتى اكتر واحد حبه

  143. من المؤسف حقا ان تبحث عن الصدق في عصر الخيانة وتبحث عن الحب في قلوب

    جبانة

    اذا كان هناك من يحبك فانت انسان محظوظ وإذا كان صادقا في حبه فانت اكثر الناس

    حظا

    اكثر الناس حقارة هو ذلك الذي يعطيك ظهره وانت في امس الحاجة إلى قبضة يده

    لا يوجد اسوأ من انسان يسألك عن اسمك الذي طالما كان يقرنه دائما بكلمة احبك

    لاشك في انك اغبى الناس اذا كنت تبحث عن الحب في قلب يكرهك

    الخيانة في بعض الاحيان تكون الشعور الاجمل إذا كان الشخص المغدور يستحقها

    الحب الحقيقي لا ينتهي الا بموت صاحبه والحب الكاذب يموت عندما يحيا صاحبه

    كل خائن يختلق لنفسه ألف عذر وعذر ليقنع نفسه بانه فعل الصواب

    الحب الصادق كالقمر عندما يكون بدرا والكسوف هو نهايته عندما يلاقي غدرا

    الحب كالزهرة الجميلة والوفاء هي قطرات الندى عليها والخيانة هي الحذاء البغيض

    الذي يدوس على الوردة فيسحقها

  144. الحيااه مالها دخل نحنا الي نكرر ان تكون الحيااه حلوه او على قولتلك بنت كلبب الحياه حلوهه للي يفهمها

  145. ياشباب مفيش احلي من حب الله والرسول…………انما حب البشر فية غدر وخيانة واللي مبينجرحش من حبيبو بينجرح من اقرب الناس..انا قرأت كتير وخفت من الحب من قبل اما اجربة

  146. بس بجد كلامكم حلو جدا

  147. يارب اللي راحت حبيبتو منوا ترجعلو ……….واللي نفسو يحب .يحب..قولو امين

  148. هههههه امين ي سسوسو

  149. حطمت قلبي وضاع عمري على شانك وبكل سهولة ماشي على وين

  150. Posted by 11234554321 on 2012/08/22 at 2:13 ص

    بجدد ربنا مع ككل ععاشق ومعشوق

أضف تعليق

تابع

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 36 other followers

